Glas regulatora tržišta, potrošač(ic)a, se mora čuti! ! #### Postanite naš član(ica), zajedno možemo sve što poželimo ! #### Nikada ne treba sumnjati u činjenicu da mala skupina promišljenih i zabrinutih građana može promijeniti svijet. Uistinu do sad su ga jedino oni i mijenjali ! (Margaret Mead)

Pitajte HAKOM
Informator za kupce plina
Je li Vaš broj u registru Ne zovi?
Info izračun potrošnje el. energije

Znate li koja su vaša prava kod stomatoloških usluga?

  • Kategorija: Sanda Špac
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 04 Studeni 2019 05:27
  • Napisao/la Ana Smoljak
  • Hitova: 79

Sam odlazak stomatologu za pacijenta je bolan i stresan još kada za uslugu mora izdvojiti određeni novčani iznos, pacijenti odlazak često odgode dok ne bude kasno tj. dok se ne razvije neka veća upala i zahtjeva neki veći zahvat. Često se pacijenti pitaju koje usluge su besplatne jer često se događa da za istu uslugu kod različitih stomatologa cijene usluga se razlikuju. Bitno je da svaki pacijent zna svoja prava koja ima prilikom odlaska kod stomatologa.

Opširnije: Znate li koja su vaša prava kod stomatoloških usluga?

Proizvod s materijalnim nedostatcima

  • Kategorija: Sanda Špac
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 07 Listopad 2019 17:41
  • Napisao/la Ana Smoljak
  • Hitova: 165

Potrošači se često pitaju što napraviti kada kupe proizvod te kada naknadno primijete materijalne nedostatke. Jedan od primjera je kupnja garniture u prodanom centru. S obzirom na to da većina prodajnih lanaca nudi uslugu prijevoza robe (namještaja) kupac tek kada dobije namještaj i kada se raspakira (ili sastavi) primijeti nedostatke na dostavljenome.

Opširnije: Proizvod s materijalnim nedostatcima

Potrošači nakon ugovora s teleoperaterima

  • Kategorija: Sanda Špac
  • Objavljeno: Srijeda, 02 Listopad 2019 16:24
  • Napisao/la Ana Smoljak
  • Hitova: 229

Prodavači usluga na sve moguće načine pokušavaju povećati svoju prodaju koristeći razne prodajne kanale (elektronička pošta, telefonska prodaja, putem interneta,  prodaja izvan poslovnih prostorija npr. prodaja ispred vrata ili na ulici).

Ono na što se potrošači najviše žale je taj da ne znaju na koji način mogu prekinuti svoj Ugovor sa tele-operaterom, u kojem roku

Opširnije: Potrošači nakon ugovora s teleoperaterima
PGŽ

===========================

Labin2019

Vrbovsko19